søndag, juni 10, 2007

5kg Nutella i et glas!


Det er næsten for godt til at være sandt; min søster fandt et glas med 5 kg nutella i dag og efter lidt research på nettet fandt jeg ud af at et glas på 350 g koster 29,95 på torvet.dk og dermed er det en besparelse på omkring 128,75. Så alt taget i betagtning var jeg jo tvunget til at styrte ned i Candido og købe et glas. Efter den største sejrsros var overstået fandt jeg dog ud af at glasset kun kan holde sig til november 2007 - det vil sige at jeg skal spise omkring 39,37 gram om dagen 7 dage om ugen de næste 127 dage, ønsk mig held og lykke!

5 kommentarer:

Patrick sagde ...

LOL LOL LOL LOL

Held og lykke! Jeg meleder mig frivilligt til at assistere hvis det skulle være nødvendigt ;-)

volmer sagde ...

jeg er helt sikker på at jeg godt kan bruge en hjælpene mund:-)

tommytanja sagde ...

Er det muligt at købe det tomme glas?? Vi har en fætter som er helt syg med Nutella. Han skal konfirmeres til maj, og det kunne være genialt som sangskjuler

Christa sagde ...

Hej du,

Send en mail til christmads@mac.com, så kan vi sikkert finde ud af noget

Unknown sagde ...

Nu er det et stykke tid siden du skrev dette indlæg, men har du aldrig overvejet om tingene kan holde sig ud over sidste salgsdato? Det kan det meste; Nutella helt sikkert