mandag, april 30, 2007

Det blev en god dag!

Dagen startede med morgen vækning af min fantastiske kæreste, som desværre er på forretningsrejse i det store udland dag 1 af 20, øv øv. Til gengæld havde hun en dejlig nyhed om at hun ikke skulle flytte til Virginia (VA) før omkring 1. oktober 2007 hvilket betyder at vi kan flytte derover sammen og ikke skal være adskilt flere måneder, før jeg kan komme derover det var en dejlig fornemmelse at vide jeg ikke skulle undvære min kæreste i flere måneder - 20 dage er rigeligt :-(


Nå men ud af sengen og på arbejde. Jeg vidste ikke hvad dagen ventede så jeg blev glad da jeg skulle køre sammen med V og M fordi så er jeg sikker på at vi ikke får stress, nå men ud på Tune Træ og hente materialer som de selvfølgeligt ikke havde hjemme så imens Verner og Michael kører til Brøndby bliver jeg sendt til Frederiksund for at starte på dagens opgave som var at bryde 2 uniter op, med mit yndlings værktøj Tove. det varede omkring 5 minutter og så havde jeg lige godt og vel 90 minutter på ryggen med den fantastiske udsigt på billedet. Det er bare den dejlig mandag morgen:-)

Efter dagens første arbejde var udført, så ilede jeg ind til min gode ven MB som er ved at renovere sin butik i Larsbjørnstræde, som skal åbne den 8 maj. MB aflønner mig i gastronomi oplevelser og i dag var den fra Burgerking: 2 x dobbelt Whopper Cheese med xxl fritter og cola, det er sgu iorden, det var forresten samme menu i går og formentligt også i morgen.

Da klokken var 19;00 blev jeg enig med mig selv om at nu var det tid til at vende bilen hjem mod min 2. lejlighed i Hedehusene hvor min nye Xbox 360 stod og ventede på mig og min roommate NJ. Det blev til en gang Fifa 07 og et enkelt slag bordtennis - fantastisk maskine forresten.

Nu er klokken slået 22;30 og jeg er gået på hovedet i seng, har lige snakket med min chef i Texas så nu ligger jeg og tænker på hvor dejlig hun er og hvor mange spændende ting jeg glæder mig til at opleve sammen med hende.

Sov godt alle sammen

1 kommentar:

Christa sagde ...

Ihh; din allerførste blogpost nogensinde - hvor ER jeg stolt! Velkommen til :-)