søndag, april 29, 2007

Texas lugter virkelig varmt

Det er egentlig spøjst at varme ligefrem lugter af sig selv! Jeg har ikke tænkt over det før, men nu hvor jeg er 'down south' er der en hel speciel lugt i gaderne udenfor, og det er præcis den samme lugt, der var i gaderne i Singapore og Ghana, hvor der også er en fantastisk høj luft-fugtighed. Og så må man jo konkludere, at det er varmen der lugter, ikke? Jeg vil anbefale at du selv tester det ved at finde en københavnsk taxa der køres af en ægte afrikaner (ikke sådan en fransk-wannabe een, men en der taler engelsk med den klassiske vest-afrikanske accent, som de gør i Nigeria); de tager nemlig lugten af varme med sig! Spøjst naturfænomen, gad vide hvordan det nord-Europæiske klima lugter i andre næsebor? Og hvad lugter kulde af?

Det er i dag dag 1 af 20 hvor jeg tourer rundt på messer i følgende byer:
Houston, Texas - Philadelphia, Pennsylvania - Fairfax, Washington DC - og Louisville, Kentucky.

I know, sidstnævnte lyder en kende bondsk, men der er dog alligevel 700.000 indbyggere, så mon ikke også Starbucks kan fryde mine smagsløg med en Mocha Frappuccino à la Kentucky?

Ingen kommentarer: