tirsdag, december 18, 2007

Glædelig Jul - Vi tager på snowboard!

For første gang nogensinde skal jeg feriere på et enkelt fladt bræt i hundekoldt terræn. Og Mads er helt ekstatisk over udsigten til at komme op på selvsamme bræt igen. Gearet er indkøbt, og farverne naturligvis koordinerede - hvis ikke man som novice kan få point for teknik, må man hente lidt hjem på cute-skalaen. Fredag nat kører vi afsted mod Holiday Valley i Ellicottville, New York, og inklusiv pauser forventer vi en tur på ca. 12 timer. Hvem sagde Road Trip, og alle mine tanker går til Starbucks. Der skal i hvert fald en ny CD i X5'eren, og kokken forbereder kødsauce.

Vi er tilbage på de sydligere kanter i tide til Nytårsaften.


View Larger Map

2 kommentarer:

Patrick sagde ...

nøj, hvor jeg glæder mig til at se billeder! Og så på snowboard!

Jeg håber at din jomfrurejse hvad angår sneferie bliver fantastisk. Kombinationen af sne og godt selskab er sammen med kødsovs nok noget nær det tætteste man kommer paradis.

Husk at det er tilladt at starte dagen med en sjus -så glider det hele lettere. Cuteness tæller mere end man umiddelbart skulle tro. Specielt når vandet er stift.

//CA

Christa sagde ...

En sjus - aha! Tak for tippet, og hilsen herfra og besked om at cuteness helt sikkert er i højsædet - selvom det er møgsvært at være ægte cute når man ligger med hele hovedet nede i sneen og benene til hver sin side (på trods et bræt der er godt spændt fast).