tirsdag, oktober 09, 2007

Det føles som om jeg fyldte 29 for 3. gang

Jeg har altid forestillet mig at når jeg blev 24, så ville jeg også blive kvinde. Vel nærmest voksen på en måde. Og da jeg fyldte 23, tænkte jeg, at nu var der kun et år tilbage, og jeg var i tvivl om jeg ville nå det. Men så i lørdags gik det op for mig, at det allerede VAR sket. Endda før kagen og boblerne, om morgenen tror jeg. Altså, det var dér det gik op for mig.

Tænk engang. Sikken gave at få, i øvrigt. Jeg ved ikke hvornår det skete præcist, for jeg har vist haft for travlt til helt at lægge mærke til det, men jeg gætter på et sted mellem 19. februar og 19. september. Måske det læner sig opad navnet Nielsen? Måske det står i ringen, ved siden af 'ChristMads' eller måske jeg har drukket tilpas meget danskvand til at jeg faktisk ER blevet så gammel som jeg føler mig? Gamle mennesker drikker meget danskvand, ikke? Det kan også være at min sjæl er en genbrugssjæl, og så kan man jo godt forstå at den måske er lidt slidt.

I hvert fald var der bøf, bobler og bagværk på behørig vis. Det var alle tiders :-)

Ingen kommentarer: