tirsdag, maj 08, 2007

And... It's a wrap!

Okay, så jeg fandt ud af at der var en networking event i aften, kaldet Berries & Cream fra kl. 20-22. Hvem kalder en get-together for Bær & Fløde, come on? Jeg kunne forstå hvis vi var på en fødevaremesse i BellaCenter eller eventuelt Valgmuligheder for desserter ved en jysk konfirmation, men her er der altså tale om smøreolie på skibe og kraftværker og dets lige. Jeg forstår det ikke, og efter en dag med imponerende travlhed (stik modsat i går), lige til dørene blev låst og endda også efterfølgende over fyraftenssmøgen udenfor, så orker jeg faktisk ikke mere mingling og networking. Hey, hvis de er oprigtige kommer jo nok forbi standen i morgen alligevel, ik?

Næh, i stedet har jeg trukket benene op under mig. Skypet med en kammerat i Ghana, luret på noget kode fra Feedblitz så I ikke-nørder kan få en e-mail når et nyt indlæg er postet, helt uden at skulle bruge unødig tid på at manøvrere rundt på det store skrækkelige Web 2.0 (før musen henover linket, så kan du se videoen direkte i snapshot'et der popper op - giv den 60 sekunder til lige at indlæse filen), været et smut forbi Joost (man er vel beta-tester), fortæret en New York Strip Sirloin, og drukket en hel masse vand i stedet for kaffe.

- Nå ja; og nydt en dejlig Oat, Fruit & Nut Cookie som afbilledet

Ingen kommentarer: