torsdag, maj 17, 2007

Sportsvogn eller 4-hjulstrækker

Det er endnu et af de svære valg, for det er jo åbent lyst at enhver mand med respekt for sig selv skal have et ordentligt køretøj, og nu hvor beslutningen er taget kan man jo lige så godt begynde at kigge på det dejlige marked for biler. Til at begynde med var vi ret enige om at det skulle være en 4-hjulstrækker som er stor og maskulin med masser af komfort og plads, men i går så tikkede der lige pludselig en sms ind på min Nokia 6300, hvor der stod. "Jeg synes måske alligevel vi skal overveje en sportsvogn - der skal jo ikke være plads til børn og sådan, og så kunne det være fedt at udnytte hvor unge, smukke og sexede vi er" - ikke fordi det skræmmer en hvis dame at skulle have en familie bil med 7 sæder ;-)

Men muligheden for en lille hurtig sportsvogn er jo heller ikke af vejen og man vil jo hellere have én super bil i stedet for to halv-gode biler. Nå, men så skal der jo vælges imellem alle de dejlige Europæiske bilmærker: VW, Audi, BMW, Mercedes og Porsche. Det er godt nok et svært valg. Men landet ligger jo sådan at de første 6 uger i USA må jeg jo ikke arbejde så det klarer sugar mama, derfor påtager jeg mig jobbet som testkører og lejlighedsfinder - det er selvfølgelig ikke min beslutning alene men så kan jeg finde de bedste modeller og prøve sammen med Christa.

Lige pt er YB`erne:*

4-hjulstrækkere:
Porsche Cayenne Turbo, Audi Q7 4,2 L eller Mercedes GL 450

Sportsvogne:
Mercedes CLK 550, Porsche 911, Audi R8 og BMW M6 Convertible

Det er godt nok svært :-)

*YB er udtryk for en Yndlings-Bil

1 kommentar:

Christa sagde ...

Jow, det er store overvejeler ind imellem - jeg er sikker på at du er mand for det ;-)