søndag, maj 13, 2007

Det er det her, De Unge vil ha'

Har du nogensinde undret dig over hvad det er du rent faktisk betaler ekstra for på et 4-stjernet hotel? Jeg tror jeg har fundet svaret nu: Håndklæderne! Af årsager mig ubekendt, er håndklæde origami åbenbart den seneste trend indenfor hotel décor, og det har bredt sig til Kleenex dispenseren og toiletpapiret også. Se, umiddelbart virker det jo næsten en anelse fjollet, men til gengæld er der opstået nærmest en nysgerrighed efter at se den signatur-foldning et nyt hotel byder på.

Efter at have boet på tre forskellige Marriott's, er jeg nu checket ind på et Hilton i Louisville, og hvor der hos Marriott ingen slinger er i valsen, hvad angår vifter der går igen i alt hvad der foldes kan, vil jeg lade billederne tale for sig selv (den sløve hund er dog hentet fra Google, så den er der et andet hotel der står som stolt ophavsmand af). Skørt, ik?

Langt om længe er Internettet dog trådløst, og mit meget æstetisk smukke værelse er udstyret med et fuldt-ud-lovligt askebæger! En ekstra portion med 200 visitkort lå og ventede på mig, al bagagen klarede sig igennem lay-over'et i Cleveland, og vi starter set-up i morgen formiddag.

Konferencens arbejdstitel er Lean, Reliable & Lubed 2007, og jeg forvisser mig selv om at hvis jeg bare siger det højt for mig selv nok gange inden kick-off, skal jeg nok lære at lade være at grine skummelt ;-)

Ingen kommentarer: