fredag, maj 04, 2007

Houston - Philadelphia one-way og Lovsang om morgenen

Jeg dur simpelthen ikke til at bruge 45 minutters taxakørsel til lufthavnen på at lytte til Radio Lovsang hvor mantraet kører: "God loves you, because He chose you! You are unique and will always shine in the light of Jesus, who waches over you, because He too loves you!".

Og jeg dur heller ikke til at spaden ved den udendørs check-in counter for Continental Express får både pas og billet i hånden, men alligevel hele 3 gange er nødt til at spørge om mit navn, hvor jeg skal hen, og hvad tid jeg skal flyve. Det er da et problem at være 'check-in'er hvis ikke man kan tyde en billet?

Måske det er fordi jeg først nu får min kaffe, og jeg simpelthen ikke dur til at tørre søvnen ud af øjnene allerede 4.45.

Ingen kommentarer: