mandag, maj 14, 2007

Downtown Uptown?

Efter at have sat standen op og clearet alt med AV-gutterne (der i øvrigt var skeløjede, men til hver sin side - højst besynderligt!), begav jeg mig ud i at gå tilbage til hotellet. De sagde der kun var two blocks, og jeg har stadig ikke fået en fornemmelse af hvad en block egentlig er, så det måtte vel være på tide. Et bekvemt oversigtskort over Downtown Louisville, og jeg havde fået stukket min kurs ud.

Det viste sig, at hele Downtown er dækket af et mega Skywalk arrangement, så man rent faktisk går rundt over gadeniveau i store glas-bure, ind igennem hotel foyer'er hos både Marriott og Hyatt, og slutter af ved Fourth Street Live, som er en slags overdækket udendørs center med bowling, diskoteker, restauranter, butikker, food courts og skjulte højttalere i potteplanterne.

Skal vi ikke have sådan et set-up i København?

2 kommentarer:

Patrick sagde ...

Sygt....Det lyder fan'me vildt. Hvordan føltes det? -som en rummand?

Christa sagde ...

Faktisk mere som den hummer jeg på et tidspunkt koldblodigt dræbte - altså virkelig varmt! Tænk sig, der var ingen aircondition i drivhusene...