søndag, maj 06, 2007

Min PDA er min tro følgesvend


En god Cosmo og en god sprød, grøn salat (det er virkelig en mangel her!), og så er jeg egentlig i udmærket humør. Også selvom begge dele indtages på 1-mands-hånd, og jeg for et år siden aldrig havde troet jeg ville kunne forlige mig med at spise alene i full-blown offentlighed. Men det bliver bedre for hver gang jeg tager tyren ved hornene og gør det - man er vel en stærk og selvstændig kvinde, og selvfølgelig er det intet problem i offentlighed at proklamere at man er alene.

Givet, det er bare ikke det samme som en romantisk middag for 2 i stearinlysets skær, og det værste er næsten den måde man nogle gange bliver udstillet på.

Som for eksempel her til aften, hvor restauranten har plads til omkring 130 gæster, og der er lys og blomster på bordene, og så lige efter indgangen, langs passagen og op mod væggen, er en række små borde, hvor man bliver placeret som single-spisende. Der er jo heller ingen grund til at optage pladsen ved et 4-mands bord, den er jeg med på, men jeg beder bare om en række borde langs vinduet, måske, så jeg har udsigten som selskab fremfor parrenes glanende blikke.

Ah, well, nu er jeg krøbet i ly på hotelværelset med en letfordøjelig chick flick, rygende varm kaffe og Banana Nut Loaf.

Dagen er brugt på at sætte standen op til messen der starter i morgen, og så længe instrumentet ankommer inden kl 11, er alt klappet og klart og de første spæde kontakter er endda allerede etableret i løbet af dagen!

Ingen kommentarer: