søndag, maj 20, 2007

Hallooo Danmark!

Det lykkedes med først det ene fly, og så det andet fly og en business billet, så jeg fik endda søvn førend jeg nåede frem i Kastrup kl 13.30. Til gengæld havde det jo nok næsten været for meget at forlange at Continental havde kunnet re-route min kuffert til American Airlines' indenrigsfly, som så kunne have flyttet den over til SAS i Chicago, så kufferten har selvfølgelig været på sit eget eventyr. Men hjem, det kom jeg, og blev modtaget med store smil og sågar Dannebrog, samt en god, gedigen dansk frokost med rullepølse, kaffe og Gammel Dansk.

Et bad og en køretur senere fik vi fejret Christians fødselsdag som det sig hør og bør; med drinks og god mad og en masse sludren og sladren og all-around good feeling, og dagen i dag er brugt med den udkårne, først til søster/par-brunch og dernæst hånd i hånd gennem Tivoli.

Og nu; lige om lidt, og efter sigende i hvert fald mellem 22.15 og 24, dukker min kuffert op på mit dørtrin. Strålende afslutning på en fantastisk søndag.

Ingen kommentarer: