mandag, maj 07, 2007

Fantastiske mandag!

Så blev det endelig mandag; jeg havde glædet mig til dagen fordi så var konfirmationen i Nordjylland overstået - ikke fordi jeg ikke har lyst til at tage til konfirmation, mere fordi det også tager lidt på kræfterne at køre til Brønderslev og retur på én dag.

Nå, men tilbage til mandag: Det var meningen at jeg skulle på arbejde som tømrer i dag fra 7-15 og så havde jeg planer om at sove lidt og spille X-Box for mig selv resten af dagen.

Men Lars og Kurt havde ikke noget som jeg lige kunne lave så jeg spurgte om jeg så ikke bare skulle tage mig en fridag, på sofaen med X-Box og film. Fedt, ikke? Endelig en mulighed for at bruge mit fine anlæg! Men så tænkte jeg lige på min ven MB som jo åbner sin butik i morgen. så jeg ringede til ham for at sige at jeg da godt kunne hjælpe noget af dagen, bare til kl 14-15 stykker. Det ville han meget gerne have så det gjorde vi (super hyggeligt forresten). Da klokken så var 14 og jeg sagde til MB at nu ville jeg vende snuden hjemad, spurgte han om jeg ikke lige ville gøre ham en tjeneste og eftersom jeg jo ikke havde noget vigtigt for kunne jeg jo lige så godt køre til Farum for at hente nogle beslag. Da jeg så kommer tilbage forbarmer jeg mig over ham og siger "Jeg giver sgu lige en hånd med til vi er færdige" og nu er klokken så lidt i midnat. Nå, men jeg ville sikert også bare være faldet i søvn til den film:-)

Alt i alt har det været en dejlig dag med masser at lave, så nu er jeg sikker på at jeg kan sove godt selv om min bedre halvdel stadigvæk ikke er i landet - det burde virkelig forbydes at tage på forretnings rejse i mere end 7 dage :-(

1 kommentar:

Christa sagde ...

Vi har heldigvis passeret halvvejsmærket nu!