tirsdag, maj 15, 2007

En svær beslutning!

Det er godt nok svært at være mand nogle gange! Nu ligger landet jo således at jeg jo skal ned på knæ, hvilket jo er helt fantastisk, men men men; så skal der jo findes den helt rigtige finger accessorie, og skal man så have én til forlovelsen og én til brylluppet eller skal det være den samme ring til begge ting? Skal det være sølv, hvidguld eller rødguld, skal der være en enkelt sten eller 10 sten i den, skal den være blank eller mat eller begge dele, skal det være en blanding af 2 slags metaller eller hvad skal det være?

Hvad var det nu lige hun sagde om en ring hun havde set for 2 uger siden og hvad var det for en detalje som hun syntes var helt fantastisk; var det et hint hun kom med den ene dag eller er det for nemt at gøre lige hvad hun siger?

Nå, men det korte af det lange er at jeg tror jeg har fundet den helt rigtige ting, som man kan bære når man er ung, gammel, forældre og bare mand og kone.

Jeg håber sådan at det er den helt rigtige finger accessorie jeg har fundet.

Nå, men når det nu ikke kan være anderledes, så er det jo en meget sjov udfordring at få og det er lidt lige som mit job som kok: Hvis du steger kødet for meget er det bare surt og hvis jeg ikke finder den rigtige ring er der jo ikke nogen anden gang... - Men det er jo nok godt nok som jyderne siger:-)

4 kommentarer:

Veggieeggs sagde ...

Jeg tror, at sålænge at der er en PINK sten i ringen, så kan du ikke gå helt galt i byen:-D

volmer sagde ...

tak for tippet

Unknown sagde ...

Det vigtigste først: til lykke! Når det så er sagt, må jeg på Nannas og egne vegne udtrykke vores skuffelse over, at du ikke har spurgt os om hendes hånd... :)

Til et bryllup hører sig en gave, og da vi alligevel er samlet nu og da butikkerne har åbent i dag, vil vi lige høre, hvad størrelse tøj, I bruger? Og for at understrege, at vi mener det: til lykke! :-)

volmer sagde ...

ja det er meget godt alt sammen, men jeg er nu kommet jer i forkøbet og har købt 2 stk king mørkeblå trænings sæt.

og hvis i læser i Emma Gad takt og tone vil i finde ud af at i vores moderne tider skal man ikke bede om sin udkårnes hånd hos hverken faderen eller veninderne (herunder også Christian):-)